Wednesday, March 31, 2010

Persiapan buat Maryam

Dua tiga hari ini, saya sangat sibuk dengan persiapan terakhir majlis hari lahir, doa selamat dan aqiqah Maryam. Pantas masa berlalu, hampir setahun sudah Sikecil saya itu. Ini juga majlis pertama buat Maryam. Selepas lahir tak sempat nak raikan sebab tak ada masa yang sesuai. Sebenarnya, perancangan sudah dibuat awal, tapi persiapan semua dibuat saat akhir.

Memang sibuk ke sana ke mari mencari beberapa barang untuk door gift. Banyak juga barang-barang yang boleh dijadikan door gift,  tapi kami shortlisted beberapa barang utama saja yang bersesuaian dengan acara dan majlis.




(image googled)

Selepas itu, entah berapa kali pula bergegas ke Party Buzzsurvey goodie untuk tetamu kecil  dan barang untuk decoration. Ada juga yang  sepadan dengan tema menarik perhatian kami , tapi kami belum ada keputusan yang mana perlu dibeli.

Walaupun semua kerja minit-minit terakhir (saya memang suka last minute kan?), sempat juga saya menempah kek,  paperbag dan beberapa lagi goodie. Sekarang ini semuanya di hujung jari. Click saja yang mana berkenan dihati ;p

Cukuplah cerita untuk hari ini. Ada masa nanti saya menulis lagi. Saya nak sambung semula kerja-kerja yang tergendala sekejab tadi.

Bye.

No comments: