Tuesday, October 29, 2013

Shaklee Magic Portion : Vivix™



Secara umumnya ramai mengetahui Vivix™ adalah produk eksklusif dari shaklee. Ia adalah minuman kesihatan dan anti penuaan TERBAIK DI DUNIA.

Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. 

Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan akan di patenkan, ianya eksklusif untuk Shaklee.  

Di dalam  Vivix™ juga terdapat 4 mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix™ iaitu mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas arak merah.

Vivix™ juga terbukti 10 kali lebih bertenaga dari resveratrol yang terdapat di dalam mana-mana produk anti-penuaan biasa dan tidak mengandungi alkohol. Ia 100% menggunakan bahan semulajadi, tanpa pewarna tiruan dan perasa tambahan.

Vivix™ mendapat sijil  halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).

Menurut Carsten, Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan. Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit.

Dengan hanya minum sesudu sehari, pengguna akan merasai segala kebaikannya.

Wanita mengandung, menyusukan bayi dan kanak-kanak dilarang mengambil vivix.


Untuk mendapatkan produk dan pertanyaan :
Fiza | ID 1070696
(Call/SMS/Whatsapp)
016-2253556




No comments: