Saturday, February 13, 2010

Cantik ! Terima kasih

Beberapa hari lalu Kakak Sarah dan Naufal beritahu saya kalau mereka nak berikan saya sesuatu sempena ulangtahun perkahwinan dan hari ibu. Saya tanya nak beri apa, Kakak Sarah kata suprise, tapi Naufal awal-awal dah bagitau. Sangatlah tidak boleh simpan rahsia =)

Hari ini balik dari sekolah, Kakak Sarah hulurkan saya sesuatu.


Pink brooch untuk saya, advanced pressie untuk hari ibu. Beli di sekolah daripada salah seorang gurunya. Saya tersentuh!


Kad ucapan juga saya dapat lebih awal. She such a sweetheart!


Isi kandungan kad ucapan daripada lirik lagu spicegirl, mama. Saya tidak ada idea dari mana Kakak Sarah tahu lagu ini dan tak pula saya bertanya.


Naufal : Ala! kakak dah beli dah hadiah. Adik tengok takde pun cikgu jual brooch.(muka kecewa habis)
Ibu : Takpe lah, share dengan kakak. Tanya kakak berapa harganya, nanti adik bayarlah separuh kat kakak.
Naufal : Ala! adik nak beli sendiri. Adik ada duit, adik ambil dari tabung.
Ibu : Share-lah. Simpan duit, adik kata nak beli P**.
Naufal : (garu kepala)

No comments: