Tuesday, October 22, 2013

Testimoni ESP Shaklee

ESP ialah satu Soy Protein yang Hot Selling, Best Seller, Popular Product, On demand kerana kesempurnaan nya

Original from: http://puterikuainanina.blogspot.com/2013/01/gelaran-terhebat-esp-energizing-soy.html
Copyright EXEIdeas - All Rights Reserved

Selama beberapa tahun Fiza hanya mengambil ESP untuk menggantikan sarapan pagi dan sesekali di ambil pada waktu malam, paling ketara kesannya pada kulit. Warna kulit sekata, luka dan gigitan nyamuk cepat sembuh tanpa meninggalkan parut, jerawat pula hanya sesekali tumbuh dan blackhead yang banyak di dahi hilang. Selain daripada itu, ESP mengenyangkan, juga mengurangkan berat badan dan mengepiskan perut.

Itu hanya semasa Fiza ambil ESP sahaja, sekarang lebih kurang 4 bulan Fiza ambil ESP dan collagen secara konsisten. Dark circle dan eyebag makin berkurang, kulit makin halus, pori-pori semakin mengecil dan yang tak disangka sekali masalah tapak kaki yang pecah-pecah dan kematu lebih dua tahun pulih sepenuhnya. Sebelum ini setiap kali mandi scrub tapak kaki. Tak cukup lagi, gosok tapak kaki di permukaan bilik air. Tak terkejut sangat sebenarnya kerana dari awal ambil dah tau segala kebaikan ESP cuma tak sangka kesan lebih cepat dan maksima.

Kesimpulannya, dengan 850 gram satu tin ESP, kita dapat segala kebaikan kacang soya yang diperlukan oleh tubuh badan. Nak sihat, nak cantik, nak bertenaga, nak kurus atau nak gemuk sekali pun,  ESP adalah jawapannya. Produk yang seisi keluarga boleh ambil. :-)

Jadi tak hairanlah kalau ESP ialah best seller, popular product dan sentiasa on demand kerana kesempurnaannya. 


Membekalkan tenaga, menyuburkan kesihatan kulit, kuku, rambut dan otot, 
Pentin guntuk kanak-kanak, ibu menyusu dan ibu yang pulih dari penyakit. 



Call/SMS/Whatsapp : 016-2253556
Fiza | ID : 1070696
Em@il : izazulzilatil@yahoo.com



No comments: