Wednesday, December 11, 2013

Set Bersalin Shaklee


Set bersalin atau set berpantang Shaklee sangat selamat digunakan seawal 2 jam selepas melahirkan. Ia juga selamat dimakan oleh ibu yang mempunyai anak jaundis @ sakit kuning. Terbukti berkesan dan terjamin untuk ibu dan bayi kerana ia adalah vitamin semulajadi.

Boleh diambil oleh ibu yang melahirkan secara normal atau secara pembedahan kerana dapat membantu proses penyembuhan dengan cepat.

Set bersalin basic terdiri daripada vitamin-vitamin yang membantu mempercepatkan proses penyembuhan ibu sewaktu didalam pantang.
 
Vita-C - Meningkatkan antibodi secara konsisten dan penting untuk pembentukan collagen, mengekalkan kesihatan gigi, gusi otot dan salur darah, serta mengurangkan simptom alergi.

Vita-Lea - Multivitamin yang sangat penting untuk memulihkan tenaga ibu, memingkatkan kecerdasan mental dan ketahanan dari jangkitan. Membantu pembentukan sel darah merah yang baru.  Kekurangan zat besi akan menyebabkan ibu lesu, pucat dan cepat letih.  Vita-lea membantu kesihatan secara keseluruhan.

B-Complex - Membantu menstabilkan hormon dalam badan. Ia penting untuk mengelakkan simptom kemurungan (meroyan). Lengkap dengan 8 kumpulan vitamin B. Ia juga berfungsi meningkatkan metabolisma dengan menukarkan makanan kepada tenaga, menggalakkan kesihatan jantung dan meningkatkan fungsi otak.

Zinc Complex - Membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka, terutama luka dibahagian dalam ( rahim), membantu masalah keguguran rambut, membatu masalah kedinginan semasa tempoh berpantang dan meningkatkan daya seksual dan pertumbuhan organ.

Set bersalin premium terdiri daripada vitamin-vitamin untuk kesihatan ibu didalam pantang dan menyusukan bayi.

Ostematrix - Membantu mengekalkan tekanan darah, membantu proses pengecutan otot dan membantu masalah kembung, kejang, bengkak air dan kemurungan.

Alfalfa Complex - Vitamin yang kaya dengan nutrisi dan mineral untuk membantu membuang toksin didalam badan, melegakan rasa kebas dan sakit sendi, merendahkan paras kolesterol, mengandungi enzim penting untuk menghadam makanan.

ESP - Membantu mengekalkan tenaga, membantu memekatkan dan melancarkan penghasilan susu, mencantikkan kulit, menyuburkan rambut dan kuku, meningkat fungsi ginjal, jantung dan hati.Ia juga membantu dalam mengawal paras kolesterol.

Set bersalin complete ini  terdiri vitamin-vitamin lengkap untuk penjagaan kesihatan, kecantikan dan mengekalkan bentuk tubuh badan ibu didalam pantang dan menyusukan bayi.

 Lecithin - Menggalakkan fungsi otak, memecahkan lemak dan membantu mengurangkan berat badan. Menurunkan kolesterol.

Omega Guard - Menyihatkan jantung dan mencegah strok, tekanan darah tinggi dan kanser. Mengawal masalah obesiti.

Herb-Lax - Membersihkan usus, merawat masalah sembelit, merawat kembung perut dan mengempiskan perut.


Dapatkan set bersalin dengan harga yang menarik :)



Fiza Mahmud
Shaklee Independent Distributor
+6016-2253556





No comments: